Enosoft 2.0

Et Veinikaardiga ühilduvate süsteemide kasutamine oleks lihtne ja intuitiivne, on Enomatic välja töötanud tarkvaraseeria nimega „EnoSoft 2.0“.

Enosoft

Saadaval on järgmised versioonid:

Card Generator*

Enomatic® tarkvara sisenemistase. Võrguühendus teie arvuti ja Enomatic veinimasina vahel ei ole vajalik. Tegemist on lihtsa lahendusega veinide degusteerimise Veinikaartide loomiseks, masina seadistamiseks (veini tüüp, serveerimiskogused, veini hinnad) ja Enomatic veini serveerimise süsteemide lihtsaks haldamiseks.

Basic*

Meie tarkvara teine tase – lihtne, kuid võimas. Toimib kohalikus võrgus äärmiselt hästi, võimaldades Enomatic veinimasinaid juhtida kaugelt ja kõrgetasemelisemalt. Kogu Enomatic® süsteemide haldus toimub kaugelt kohaliku võrgu kaudu ja salvestatakse andmebaasi (Microsoft Access), kust olulist statistikat saab igal ajal. Lisaks annab see võimaluse luua erinevat tüüpi Veinikaarte veinide degusteerimiseks ja ostmiseks – ettemaksega, püsikliendi, krediidiga jne.

Professional* **

Kõrgetasemelisem tarkvara, mis on peamiselt suunatud nõudlikumatele klientidele. Selle puhul on nõutav ühendus kohaliku võrguga ja see võimaldab lokaalsetel ja kaugkasutajatel Enomatic® süsteemi (kliendi/serveri mudel) samaaegselt hallata. Operatsioonid viiakse läbi Enomatic® süsteemide poolt ning salvestatakse kaugandmebaasi (Microsoft SQL Server), kust pääseb olulisele statistikale koheselt ligi millal ja kus tahes. Professionaalse versiooniga saab luua individuaalseid lahendusi, et hallata integratsiooni teiste juhtimissüsteemidega, sealhulgas kolmandate osapoolte kaartide kasutamine

Multistore* **

Tipptasemel tarkvara, mis on mõeldud mitmeks paigalduseks mitmesse kohta (ka üksteisest geograafiliselt kaugel asuvatesse poodidesse või restoranidesse). See annab võimaluse hõlpsasti teavet jagada ja kasutada Veinikaarte erinevates poodides, ning selle abil saab töötada välja täieliku ja kokkuvõtva statistika teie poodide, baaride või restoranide võrgustiku kohta. Kõikidest poodidest tulev statistika ja andmed sünkroniseeritakse sujuvalt „EnoCentral“ serveriga, kust saab hallata keti kõiki poode. Tänu sellisele lahendusele on võimalik hallata iga esindust eraldi, kogudes samas siiski kokkuvõtvaid statistilisi andmeid.

Kui soovite meie tarkvara kohta rohkem teavet, siis võtke meiega palun ühendust aadressil:

sales@akb.ee

* nõutav on personaalarvuti/server, millele on paigaldatud Microsoft Windows O.S 7\8\10.

** Masinale on soovi korral võimalik paigaldada kaardilugeja, kasutada saab magnetriba, triipkoodi või sõrmejäljelugejaga kaarte.